Saturday, December 25, 2010

Si Baby Sitter



Pun begitu saya amat bersyukur mempunyai anak-anak lain yang amat menyenangkan hati saya, Liana yang lembut dan bersifat keibuan, Khairi yang pendiam dan tidak banyak kerenah, Imran yang rajin dan comitted, Hafiz dan Alisya yang mempunyai sifat dan perwatakan hampir sama iaitu manis, penyayang, berbakat dan kelakar. (Sifat Hafiz dan Alisya yang sangat penyayang dan mengambil berat banyak membantu meringankan tugas saya sebagai baby sitter.


Bayangkan dengan dua Arissa (dua-dua pun nama Arissa) so yang junior kita orang panggil dengan panggilan 'baby', saya masih boleh membuat kek dan masak untuk keluarga.





22 comments:

cikgu su said...

Kak nani...
Cumils2 nya baby ni...
Kak nani..su soh hubby nengok blog akk..
Dia kata...moga2 su dpt contohi akk... Superwomen!!! He he he su banga ni kenal ngm kak nani yg best!!! Wlau x kenal ...admire la ngn akk...

Cik Puan Nurul said...

comel tul dak tecik ni..dahla demokkk..adik beradik kah hahaha

cik suka senyum said...

macam mana unty dapat arrange mase ea? memang mantop r dapat wat banyak keje dalam satu2 masa.

nas said...

comel sgt...alhamdulilah anak2 k.nani mmg anak2 yg baik n sgt mbantu.. :)
http://inilahkisahku.blogspot.com/

A.S.T.I.N.A said...

Those kids are so comelll...

Syazana Aziz said...

comelnya both arissa...
geram tgk pipi dia. macam telur. ngeh3..

Dinas Aldi said...

comelnyaaaa!

Imzainieyzulkipli said...

warghhh ada baby baru ker??
semua kiut2 belaka...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam puan,

beruntung sesiapa yang dapat baby sitter macam puan & keluarga. jaga anak2 dengan penuh kasih sayang..

Fie said...

time management mmg pentingkan aunty?

Siti Nur Amirah said...

untie, sp pnye suara tu??alisya ngn spe??sdap serak2 bsh..;p

Rosliza Roslan said...

arisa love arisa,wah cumel bangat auntie...

Lyna Shaari said...

hrp2 doa seorang ibu utk anak2 nye dimakbulkan Allah swt.hrpnye anak saya pun jns yg rajin n ringan tulang mcm anak2 kak nani nt bsar nt.mudahan :)

azlina aziz said...

Baby sitter yang tak boleh dapat kat mana2 :D

kakchik@ella said...

Thru my experience with yr famili kan kak, Ela tgk anak kak nani sume 'sedap mata memandang,' masing2 memiliki budi bahasa yg tinggi. Tp hafiz dn alisya tu pemalu gila arr kak. tp comel!! hihi ..

Aida The Pink Goddess said...

bagaimana dgn hanis aunty?

Hijabi Pearl said...

aaaaa! lagi 1 video Arissa demokkkk hehe.
tadi kat blog hanis. auntie post la gambar mak dia. mesti cantik kan.
anak pon comel :)

Tuan Din said...

tahniah2... saya tumpang bahagia...

cik suka senyum said...

baby itu sangat bertuah dapat jagaan unty..

unty jangan lupa rest jugak..

Peri PiA said...

memang kagum dgn im

Faa Niza said...

comelnya ;)

shahida said...

untungnyer kalo anak saya dpt babysitter mcm akak :) akak still babysit ke?