Friday, December 17, 2010

Jendul

Aduhhh...
jalan menonong
tak peduli kiri kanan
pakai langgar
pandanglah sikit atas tu
ada belebas ke
ada bendul ke
ini tidak
ikut sangat perasaan
ikut benar hati tu
yang nak jalan menonong tu kenapa
pakai redah je
mata tu pandanglah sikit
kaki nak melangkah tu tengoklah sikit
jalan tu bukan lurus
lubang sana lubang sini
tulah jalan menonong
kan dah terantuk
padan muka aku
dahi pun dah jendul.

17 comments:

{ finieViolet} said...

hihi.. lawak entry pg2 nie..:D

kisah aku said...

hehehe sian.....g tuap ekk kang tak cun!

babyarisha said...

adus.. kn dh benjol!!!

Cik Ila said...

hehehe..kenapa ni. :)

Cik Puan Nurul said...

haha lucuula..tapi dahi akak tak jendul kann cumell lagik ade selalu terbayang mesti adik beradik akak yg lain pun lawoo gak..ade persis cam pelakon skitla tapi tak ingat nama dia

UmiDAnisH said...

hahah, sama cam kita terlanggar bucu pintu habis lebam sakit.. nasib tak jendul

AQisH said...

kak..saya wat n3 utk akak hehe ;)

Fie said...

tak berdarah ke aunty dahi tu? wish x ada apa2

A.S.T.I.N.A said...

Lawa tuh madam.. dahi jendul bak siti nurhaliza..

O'gosh said...

comel jer kak nani...

picairin said...

hehe..
jalan-jalan...
sesuka hati...
bukan bola yang disepak...
tapi cawan berisi nescafe yang tersepak...
goooooooooolllllll...
kena lap lantai..uhukk...

Fiza Amran said...

jendul tue utk kepala ker?? jendul yang rumah .. heheheh sorry kurang faham

azureEn said...

benjol ke..? kesiannye =P

Shaza Shamsuddin said...

memula baca cam serius jer, sekali dah akhir kelako plak.. funny la aunty nih :p hahahaha






Miskin atau Kaya Bukan Batu Ukurnya

putrizarina said...

=D

overscurry said...

pandai gak melawak..hee

Tuan Din said...

jendul cantik tak per..