Friday, April 23, 2010

Cinta Dalam Hati



Mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dalam hidupmu, dalam hidupmu

Telah lama ku pendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku


Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga hujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
utk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja



8 comments:

Khadijah Zek said...

aunty dengar lagu jiwang malam ni...hehehe..love this song...♥♥♥

Chit Ana said...

emm ada kena mengena dalam hidup ana lagu ni ;)

reen said...

menggilai lagu ini ^.^ aunty pun suke kew?

ilovemymom said...

Tgh dok nyanyi-nyanyi dalam hati.. sambil buka blog akak tiba-tiba ada lagu ni.. wah..hebat lah chemistry hehe..
Anyway..I also heart this song..so much memories in it... :(
~http://luvmymother.blogsot.com~

mamashasha said...

sgt2 jiwang akak ni...hehe

Linglung said...

tak boleh dgr lagu ni..tak boleh..tak boleh (sambil menggeleng-gelengkan kepala)

Fara said...

like it too anty...

Fara said...

like it too anty,,,,