Sunday, April 25, 2010

Aku Dan Dirimu




Tiba saatnya kita saling bicara
Tentang perasaan yang kian menyiksa
Tentang rindu yang menggebu
Tentang cinta yang tak terungkap
Sudah terlalu lama kita berdiam
Tenggelam dalam gelisah yang tak ter reda
Memenuhi mimpi-mimpi malam kita
Duhai cintaku, sayangku, lepaskanlah
Perasaanmu, rindumu, seluruh cintamu
Dan kini hanya ada aku dan dirimu
Sesaat di keabadian
Jika sang waktu bisa kita hentikan
Dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
Meleburkan semua batas
Antara kau dan aku,kita

14 comments:

abang ensem said...

Ni le lagu yang teman nyanyi ari Jumaat ari tuh..

abang ensem said...

Ni le lagu yang teman nyanyi ari Jumaat ari tuh..

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog cik epal :)

mrsnan said...

memang tersangat suka ngan lagu nih...

hasni Jamali said...

hari-hari didakap cinta ya :) indahnya sentiasa. Moga bahagia, salam kenal salam manis.

hasni www.insahjohana.blogspot.com

:)

nas said...

salam..tgk bunga yg cute ni, cute lagi anak2 melayu malaysia yg cantik n ayu kak nani n hanis..nice blog, nas follow blog ni..

.Gha A. said...

oh auntie nani pun suka lagu ni eh. ini lagu yang wajib saya dengar hari2 ;)

Siew Mei said...

nice song :)soothing

maklongon9shoppe said...

Saya add blog akak kat blog list saya. hope u don't mind.

donakbulak said...

salam auntie..suka baca blog nie..kita mcm serupa la..lagu2 antie post mmg jd kesukaan sy ..

nidda said...

hi aunty..
sy bru jumpa blog ni...
nice blog~

Anonymous said...

salam untie..eh...tp macam x sesuai je nak panggil untie..

tapi siyes lagu ni mmg sedap..

btullah..umur sekadar angka..yg penting jiwa mesti selalu muda..kite serupa la untie..haha!

-HanaMichi- said...

lagu peberet.. :)

Linglung said...

maksud lagu ni, cinta jgn sorok lama-lama..keh keh keh