Wednesday, June 8, 2011

Mengapa

20 comments:

kakchik@ella said...

Lagu "JADUL" ye kak??? Hahaha ..

Mak Qis said...

i love this song..

dia pergi terlalu awal

azrinna said...

Tajuk Lagu ni " mengapa" tak silap.

LUNA LANUN said...

hekhekhek...

Entri terbaru:

1. NOTIS!!! Cuti Umum!!!
2. 7 Batang Sorang... Gulpppp!!!
3. Rasa Macam Kat Crime Lab CSI Lak... Huhuhu...

rotu.usm said...

Salam kepada semua...nak mintak izin admin nak tumpang promosi perniagaan boleh tak... boleh la klik sini...terima kasih...peace

An said...

masa ni time sek rendah.. :)

Ismayanti said...

best tul karok lgi nih...

ikatankasihku said...

best lagu ni...like :)

Anne said...

my fav song. dulu jadi lagu wajib time karaoke.

missbby said...

one of my favourite song..

Khairunnisa' said...

Aww, dah lama tak dengar lagu ni.

Nisa'

miss tembun said...

salam kak nani....mana entri baru?saya hari hari bukak blog kak nani kot kot ada entri baru...ermmm lately busy ke?how's your business...

idaura said...

kak..ni lagu peberet sy klu karaoke.. mendalam feel lagu ni..

LUNA LANUN said...

penah jugak la dgr lagu ni..

Entri terbaru:

1. Karangan Yang Boleh Buat Cikgu Tekanan Perasaan!!!
2. Petua Menegangkan Kulit Muka
3. Doa-doa Yang Diamalkan Semasa Hujan Ribut

Siti Takhirah said...

mengapa puan nani jarang update blog? mengaapa oh mengapa..

aizeepesona said...

Mengapa kau memberi..? mengapa kau melupakan ...????

ishhhhhhh..geram ! geram !...

len kali jangan memberi kalau tak ikhlas !....sorry kak nani ..saya dah terlebih sudah..

anggunpesona said...

Mengapa ye, tak ingat lagu ni. tapi tetap best

cik suka senyum said...

mengape dan kenapa auntie suka lagu ni??hehe

Sarah Khan said...

lagu ni best! ;)

ReeNaJoE said...

lagu yg suami sy suka dgr...