Sunday, June 19, 2011

Promosi Andaman Pengantin

Bayangkan hanis dimakeup begini sebagai model MAJALAH PENGANTIN.....minta maaflah memang den tak berkenan.......




Hanis ketika belum bermekap.......

Banyak orang tak tahu tangan saya ni berseni setanding dengan tangan makeup artis terkenal tau, walau pun saya PEREMPUAN tau. (ni memang masuk bakul tak hengat sebab nak promote diri) wokey..... sebab kan kebanyakan makeup artist yang handal-handal terdiri dari kaum pak andam.

Banyak orang tak tahu....ini sebab nak bagi tahu.......

Banyak orang pandai makeupkan orang..tapi tak naklah makeup ada eye liner putih bawah mata sebelum eyeliner hitam sampai mata jadi nampak terjuih ala ala mata michael jackson......

Bagi saya kan.....makeup macam mana tebalpun harus kelihatan natural. Kita bukan nak ubah wajah pengantin tapi nak bagi pengantin nampak cantik anggun dan mempersona di hari yang paling indah buat mereka.. khen......









Yang penting kalau orang beri saya kepercayaan pasti saya mahu orang itu gembira dengan hasil kerja saya.










Sesiapa yang masih belum tempah sesiapa...belum terlambat boleh buat trial makeup dengan caj serendah rm50.










Baju juga ada saya sediakan untuk tempahan. Belum banyak pilihan tetapi hanya yang terbaik.










Makeup pengantin juga saya serta dengan pakej lengkap aseseri pengantin. Untuk promosi tempahan yang dibuat bulan Jun, caj pakej solekan nikah dan sanding akan diberi diskaun 50% dari harga sebenar....telefon saya di 0123959779. Sekian terima kasih.























Hanis selepas saya makeup kan untuk menghadiri event.....


































34 comments:

HAJAR AZMAN :| said...

cantik n simple.

ayukhairy said...

cantiknya hasil sentuhan akak... mujur saya dah kahwin, kalau tak memang nak juga hasil sentuhan akak..^_^

ummi_khalish said...

wah..hanis sangat cantik ,natural...btul ckp akk,biar makeup yg natural ..dil tgk kebanyakan skrg makeup,rupa lain......klo area shah alam atau klang akk pgi ke?mna tau ada kwn2 nk guna khidmt ak..blh dil promo..dil nk suh akk makeup,jauh bribu btu...hihi....

Izz Latif said...

Huhu~
masuk bakul ea??

aunty sekarang makin kelakar lah..
hehe
btw, yesss sgt setuju..
make up natural look mmg lebih cantik!!

(^^)

www.izzlatif.blogspot.com

MasReena said...

lepas mekap terus mata hanis jadi besar!

Siti Nur Amirah said...

untunf nye kalau dapat sentuhan untie...tp tak tahu lagi bila hari berbahagianya...T_T

Admin said...

orgnye dh manis tanpa make up
cukup dgn air smbhyng
lebih menyerikan wajah
nur pn lbh bersinar

just my 2¢,
silent reader

auwcak said...

cantik dan kak nani sangat berbakat...solekan natural dan cantik..saya pun suka solekan macam nih...good job

D'lla said...

Pewiitt..natural..suka..even tebal tp still natural..i like :D

vampire's lovex said...

cantik !! memang minat kot solekan yg natural2 cemni...x de la nampak over..waaaa,ssuke suke...*gedik plak..=.=

Mak Wardah said...

Anak saya kecik lagi, doa saya kita semua panjang umur dan sihat, boleh saya ambik puan nani jadi mak andam anak saya. Bertuah Hanis, Liyana & Alisya.

Mamatasnim said...

cantik sgt sentuhan makeup akak..

anastasia said...

sweetnya akak makeup hanis..akak, nak tau detail ttg kolagen yg akak ambil boleh? boleh emailkan detail ke ejah179@gmail.com. tks ye akak..;)

Misz-ella said...

untung hanis, tak yah 'hire' make-up artist sbb omaknya bersentuhan emas. hihi.

Unknown said...

memang kelas akak ni...

Mimy Hamid said...

kak nani...y not u tunjuk tutorial mekap simple...sharing is caring kan..berkenan la cara u mekap...

NenetPenne (NP) said...

anak u memang dah lawa...buat cemana pun lawa..

Nani Shahabudin said...

boleh tanya kak nani pakai foundation jenis apa?

ReeNaJoE said...

knp la kaknani xstart mekap time kite nak kawen dl..kalau x mmg nak try lorr

Sha Syalizz said...

Aunty, Hanis nampak cantik dan natural! =)

muhammad Saufy said...

salam makcik nani n kawan2,

tau tak fakta yg kalau kita nak tau muka kita yg sebenarnya, is rupa kita when kita bangun tido?
(so kalau nak tau rupa kita sebenar cun ke idak, bangun tido then terus tengok cermin ek)

why? sbb that's the most natural and the most original face of us!

sokong dgn makcik yg makeup touch kena natural. saya kalau kantoi org tu makeup mcm dah tak suka nak tgk sbb itu bukan wajah dia yg sebenar.


wallahuaklam.

-muhammadS

Faz.M said...

cantik la..simple n natural... :)

Bintangjauh said...

Salam Ratu ku Nani, ya ampun .....
Jelita nya ..... berbakat lagi berseni kedua telapak tangan Nani. Yang jelita bertambah naik jelita apa kan yang sederhana jelita pasti solekan andaman Nani dapat menyerlah kan lagi seri keayuan bakal pengantin tersebut!

Photo per-1, setuju .. kelihatan tebal dan overdone make-up/caked make-up akan tetapi tampak galak kecantikan Hanis, jelita sungguh!
Disini make-up pengantin begitu natural lagi fresh flawless make-up diamalkan kerana mereka elak kan bermake-up seakan "drag- queen" boleh jadi seram gerun!!

Bravo Nani, terbukti yang Nani berkebolehan dengan apa saja yang di pegang maksudnya Nani punyai dua telapak tangan rezeki dan minda seperti technology sekarang seperti HD, gitu ya.

Salam manis manis madu.

Ibu Muda 30series said...

wahh...bestnya kak nani...boleh mekap sendiri anak2:)

Dylan Sanders said...

Cantik nya hanis :) Kak Nani, share skit tips make up kat kitaorg, please :)

Hanis Zalikha said...

Banyaknya wajah kiter tertempek kat sini *shy*.

Mama mekap laju gila time nih sebab nak kerja time production. Tak sampai 1jam LOL.

LaLaLovy said...

tetiba nmpak hanis macam kim kardashian sebab makeup macam ni just Hollywood poeple did. It is so called natural but sophisticated. Saya pun ada buat make up sikit2. Boleh la nak mintak tunjuk ajar aunty.

Bonda ArissaHana said...

auntie,saya suka mekap natural mcmni.. :-)

Cik Puan Nurul said...

haha ngeri tgk org mekap tebal2 macam tepung gomak pastu akan menampakkan si empunya diri tu lebih berusia..paling ngeri kalau mekap tu putih semacam tapi tang leher..ampunnn huhuhu kesian yg jadik mangsa..teringat masa sy kawen dulu mak andam tu mekap pun sgt mengerikan jadi garang plak muka mencik tauuu

Sarah Khan said...

hanis lagi cun if tak mekap cuz dia memang dah natural beauty.

;)

shidaidris said...

kak nani, nati dinner hujung tahun ni, nak kak nani lah mekapkan...hehe. kalau jadi la kan

Eva Sharmine said...

auntie saya nak tau quotation boleh tak auntie?saya sangattt teruja tak tipu!

Eva Sharmine said...

auntie saya nak tau quotation boleh tak auntie?saya sangattt teruja tak tipu!

aizeepesona said...

cantek..

tak yah carik orang lain jadik model..

anak sendiri jer...hehee...