Tuesday, March 2, 2010

Bertemu Jodoh

Pengumuman-pengumuman,
siapa yang mahu bantu
tolong aku kasihani aku
tolong carikan diriku
kekasih hatiku
siapa yang mahu


Eh tak, tak, tak.....memang jauh panggang dari api. Umur 19 dah kahwin...tak kan nak buat pengumuman cari jodoh..macam buat pengumuman-pengumuman kat majlis-majlis kahwin nak panggil pak sedara mak sedara untuk sumbang suara kat kugiran kampung pulak. Lainlah kalau dah terlajak.....

Tapi ini nak buat pengumuman tentang hal kahwin jugak Baru-baru saya telah kehilangan buku catatan tentang semua pesanan, makeup pengantin, kek dan biskut hantaran.

Jadi sesiapa yang ada membuat pesanan untuk bulan Mac ini sila telefon Kak Nani segera untuk mengesahkannya.Terima Kasih atas perhatian anda.

Sekian. Wasalam.

5 comments:

TeRRoRRiZZ said...

suspen jer....
heheheheh......
ingatkan anak untie nani nak kawinn..
buleh la datang....
even tak dijemput...

Chit Ana said...

laa..igatkan auntie tol2 nak cari jodoh hihi

Ieza said...

mesti jadi kelam kabut ni..

Ummi Hanie said...

haru tuuu hilang nota tempahan...semoga brjumpa semula dgn buku tu ye kak..
sy pun tgh susah atini kehilangan...sumthing important ! huhuuu...

~♥ iella ♥~ said...

kasi suspen jer....