Friday, July 22, 2011

Biar Liar Jangan Liar.

Assalamualaikum...






Pagi-pagi lagi dah menyibuk kat blog sendiri....WALHAL....kek stroberi moist choc dari tadi dok terlentang minta dibuat facial...pavlova minta dicalit-calit mekap bagi tampil vogue bergaya....huhu




Ah sudah....tiba-tiba teringat kata-kata seorang kenalan "biar liar jangan liar"....APA TUHHH???



Ok liar yang pertama memang bunyi dia LIAR...tetapi liar yang kedua kalau bunyi dalam bahasa ibundaku...adalah LAIYER...bukan cake layer ya...huhu.


Maksudnya....Biar liar jangan penipu.


Dalam hati terfikir-fikir sambil basuh pinggan setinggi gunung jerai sebab sejak semalam tak sempat-sempat nak membasuhnya....asyik dok bertambah....."PANDAI JUGA KAWAN SAYA TU BERGURAU".

11 comments:

Cik Eka said...

hehehe

laiyerrrrrrrrrrr kan auntie..
opsss buat kek sedap2 eh..hehehe

Cik Puan Nurul said...

kak nani,tetiba teringat akan pilem liar liar..

Rozzana said...

Nani...beautiful liar tak pe kot...? hehehe...

Siti Hajar Masri said...

betul jugak ye..;p

CikJahDa'HotNCold said...

Everyone plays the lying game. It's just a matter of how frequently do we play that game. Pengaruh Pretty Little Liars :)

Dinas Aldi said...

hahaha masa tengok tajuk tadi saspen ja, dah baca baru faham :D

Mak Wardah said...

Dua2 tak mau...

cik bedak said...

betul betul betul

cik bedak said...

betul betul betul

Adyla said...

betol tu..maksud yang mendalam..

Ruziawati Yusof said...

salam pn. nani. apa khabar? saya pernah bertemu dengan puan di IKEA tahun lepas. saya tegur hanis dan mintak adiknya mengambil gambar kami berdua. puan jugak ada ajak datang ke rumah utk melihat biskut raya. ni dok tengok biskut2 raya. rasa teringin nak order. kalau jadi, saya telefon puan ye? terima kasih. take care.