Monday, June 4, 2012

Mekap Perkahwinan Untuk Pergi Bertandang

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum


Masih lagi Mira. Kali ni sentuhan agak berbeza. Seperti permintaannya...

Lepas tu kali ni Mira ingatkan saya untuk ambil gambar sebelum mekap. Setelah tiga kali mekapkannya, masuk kali ke empat baru berkesempatan ambil gambar sebelum dan selepas.

Saya gemar mekapkan orang senatural yang boleh. Walau sentuhan natural tapi mekap saya membuat wajah anda comel, vouge dan anggun itu yang penting bagi saya.

Apapun kalau anda sudi hire saya sebagai mekap artis anda untuk tunang, nikah dan kahwin

sila telefon saya bila-bila masa.

Insyallah 































12 comments:

Puan Eka said...

cantik..natural lagi...

sukanya tengok... hehehehe

Munn Jaafar said...

cantik! xnmpak tebal.. :)

dhiya' said...

assalamualaikum

mmg cntik,tetap vogue walau pundgn natural :)

boleh tak taw price range, :)

aizeepesona said...

suke make up mata kak nani

...menawan kalbu...

QASEEH HATIKU QASEEH said...

De makeup ai like....tp ikhlas komen klu pngantin mmakai tudung yg lbi vogue brserta veil tu...tmbh2 la cntik dan amat sedap mata mmndang..tdg tu mnmpk kn pngantin mcm biasa shj....sori ya sy bg pndpt utk mmbina....bkn niat lain....cara k.nani pakai tudung sgt2 vogue...dan sy minat tp x berani cuba...

shazika said...

nampak natural la aunty mekapkan..good job.. hehehehe

Unknown said...

cantik...naik seri...

Fizlynn said...

Memang cantik kalau makeup natural, kadang-kadang pergi wedding tengok pengantin mekap berlebih2 jadik takut pun ada. Less is more, nampak flawless, dan kalau guna bobbi brown memang terbaik hasilnya... :D

Darling Pya said...

simple, natural & sweet :)

Miamore said...

Nak kiv akak mekapkn anak saya kawin... heehehe padahal dia baru 17 thn.. suka tgk sweet n simple

azura samsuddin said...

cantik!!!

Anonymous said...

suka suka. nak tanya,kalau nak tempah jadi make up artist berapa ya? thank u :)