Thursday, October 6, 2011

Berad Puding


Bread puding

Bread puding


Bread puding


Bread puding

Creamy Vanila Sos


Berad puding

Bread puding with vanila sos

Saja sebut bread puding banyak-banyak kali...sampai tertaip berad pudding....memang berad ini minah.

Setiap saat saya asyik mengidam bread puding buatan saya dimakan dengan creamy sos vanila yang sejuk macam aiskrim...dingin enak melalui tekak perlahan-lahan dengan nyamannya.

Bila nampak jer bread puding atas meja dalam hati mesti jap lagi nak makan...pastu makanlah....pastu kenyang....pastu teringin lagi tapi masih kenyang....dalam hati malamlah nak makan...pastu masih kenyang...pastu makan...pastu kenyang...pastu makan....

Tak pa esok makan lagi...walah...sejak tinggal tiga empat kerat yang menghuni teratak ni....satu tray bread puding macam tu boleh tahan seminggu....

Dan bila dah habis...teringin lagi...teringin lagi...teringin lagi....waduh ini berad puding memang berad..memang berhantu....sedapnya yummy-yummy.

Ok sesiapa yang nak order bread pudding bersos vanila krim...boleh telefon saya 012 3959779. No ni juga untuk order COLLAGEN DUST ya...sesiapa diluar sana yang menjual COLLAGEN DUST jangan mudah percaya dikhuatiri menggunakan nama COLLAGEN DUST tetapi hanya tepung.

COLLAGEN DUST adalah product yang dijual hanya oleh kak nani dan hanis....jadi ingat NO TELEFON ini 0123959779 ingat COLLAGEN DUST ingat Kak Nani.





17 comments:

Misz-ella said...

Bread butter pudding Kak Nani mmg the best. Confirm puas ati.

Unknown said...

dua2 pun tingin nak beli

Yuyu Zulaikha said...

dah la tengah mengidam T_T

Marliyana Mk said...

teringinnyaaaaa :/

bunga matahari said...

kak nani COLLAGEN DUST tue mcmna rupe nya? :)

Unknown said...

creamy vanilla sos....lazatnye.....

my everything said...

adoii sedapnye untieeee bread puding nihhh!!! untie collagen dust tu boleh tak nak kuruskan badan hehehe

Unknown said...

aunty, boleh tak mya nak recipe? mya nak buat for umi and abah nanti. nak surprise. maklumlah cuti semester dah dtg hehe. terima kasih :D

aNIe said...

Nani...akak dulu buat puding tu makan sensorang...hehehe...malas nak buat lagik....

Collagen dust tu camaner?

NaniRostam said...

Salam....ok resepi bread puding ada dekat older-older post saya....sila rajinkan diri merollkan mouse tuuuu...

Collagen dust itu adalah pure collagen yang saya dapat terus dari pengilang. Collagendust adalah pure collagen yang sangat baik untul anjalkan kulit secara dalaman (makan), baik untuk sendi tulang, rambut cantik dan turunkan berat badan. Berharga rm170 untuk penggunaan selama 2 bulan setengah dan makan sebanyak satu sudu teh setiap hari dicampur kedalam minuman sejuk. Kesan dapat dilihat paling cepat seminggu kulit akan kelihatan halus, cerah dan anjal. Berminat dapatkan collgendust dari KAK NANI 0123959779 atau emel shinarostam@yahoo.com.

Kak Nani tidak melantik sesiapa untuk mengedar. Untuk mengelak membeli collagen palsu hanya dapat stok melalui telefon nombor kak Nani.

Sekian terima kasih.

Norhalizah Mohamed said...

menggoda betul~

gadis jumaat said...

Kak Nani mmg slalu menggoda dengan gambar2 masakan kak nani tau... Setiap kali kak nani post gambar kat sini, time tu jugak teringinnnnn nak makan n terus mau cuba... Hehe... :)

lisa min said...

aduhh. tgk pulak time time tgh lapar ni. perghh. menguji betol. haha.

Ziela said...

Hi Auntie, berapa harga puding roti ni?

I am not perfect said...

kak, puding ni saya dah buat...suka wangi cinnamon tu.. cuma tak berapa nak jadi mcm yg akak buat la.. saya punya versi kanak ribena lagi..

Laura said...

Have I told you that your bread pudding recepy is the best? Minggu i mencuba kali pertama tu jer, I buat sampai 3 KALI!.. kat umah mak 2 kali, kat umah mentua 1 kali.. My father in law sukerr sgt huhuhuhu. Skarang mmg dah terer buat pudding ni ;) . Best lah kak nani, ur recepy tak penah mengecewakan. Muacks!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

teringin nak pandaibuat kek2 mcm kak nani...