Tuesday, May 25, 2010

Sarapan Pagi Bersama Arissa Dan Burung-Burung

Ditengah-tengah hiruk pikuk kesibukan Kuala Lumpur...terasa begitu nyaman menikmati sepinggan nasi lemak dan segelas jus oren segar ditemani burung-burung exotik yang manja bersebab. Mereka semua tu mengendeng nasi lemak yang terhidang di depan saya.

Suasana pagi yang amat indah, dingin dan redup dipayungi pohon-pohon besar yang saya agak sudah berabad usianya itu begitu mengasyikkan.Alangkah damainya hati mendengar unggas dan kicauan burung burung yang mengasyikkan di pagi yang hening sambil menikmati sarapan di tengah-tengah Kota besar ini.
















21 comments:

cnc said...
This comment has been removed by the author.
Azura Abdul Jamil said...

autie kat ner nih???baby tu comel sangat ler...rasa nak gigit2 jerk...

purplelurve said...

i'm so envy of you..u r soo beautiful!

PearlnScarf said...

dekat mana tpt nie.. mcm best jer..

umihumairah said...

manja nyer arissa tu.....mcm ank sndri jer nmpknyer...comel la dia mcm org yg jg dia tu...hik2

JULYA said...

waaa.auntie pon ade dgn Qi ke.julya minat dgn dia.suka tgk dia dlm blogger boy.nak cubit pipi budak suka mkn kertas tu leh x.hehe.auntie jg anak org jugak ek?

Lina Rahim said...

Kak Nani, comelnya si Arisa tu.
Lagi satu, saya suka cara Kak Nani berpakaian dan bertudung, menampakkan keyakinan diri.
Saya bila umur 40an nanti pun nak cantik-cantik macam Kak Nani juga.

Ali said...

Auntie,

Untuk makluman, Qi Blogger Boy ni pernah ditangkap polis kerana +ve dadah. Auntie boleh google 'qi blogger boy positif dadah' dan tengok dengan mata kepala sendiri. Harapnya walaupun kita suka tengok hos rancangan tu, biarlah kita ambil perkara yang baik-baik saja & jauhkan perkara yang kurang baik.

si[jari] telunjuk said...

gebunya arissa...cunnya mama hanis nih

Baju Kurung said...

comelnye baby tuh. hihihi

dd dudu said...

auntie nani, kat mana ni ekk =)

NaniRostam said...

Tempat ini sebenarnya adalah Taman Burung Kuala Lumpur yang terletak dekat dengan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman.

Memanglah burung-burung di situ manja walaupun rasa bimbang dengan virus H1N1 tetapi tawakal sahajalah...sebab mungkin burung disitu dikurung dan tidak berhijrah ke tempat lain.

Kalau kuasa Allah tu, mungkin orang yang tak berkaitan dengan burung2 tu yang kena H1N1. Manakala pekerja2 ditempat itu langsung tak pernah dijangkiti.

Lagi satu berkenaan dengan Qi tu saya rasa itu adalah hal peribadi seseorang. Manusia mana tak buat dosa.

Yang buruk kita jadikan sempadan, yang baik kita jadikan tauladan.

Sama macam Jamal Abdilah...bukankah dia juga penagih dadah...tetapi orang masih suka nak dengar dia menyanyi....

NenekPenne said...

alah comelnya si pipi labuh dah boleh berjalan...cutenya dia...

mamashasha said...

kak nani, arissa tido umah ye? hehe mmg mcm anak sendiri lah....apa pun pipi tu mmg buat rasa nk geget-geget je..akak maintain cun fm head to toe..hehe

ali nur farah said...

comel glerrrrr c tembam arisa...muah2 kt pp dia!!

sapa yg mencaro perfume vixtoria secret 2 blehla dapat kan dgn i...
how to order?
visit my blog : alinurfarah.blogspot.com

mama-syira said...

saya nak bersalin bulan depan, bestnye kalo dapat babysitter macam ni. huwaaaaaaa jeles..

Noura Akebar said...

salam. my favourite place tuh...

aNIe said...

Nani...kita dah berzaman tak ke Taman Burung tu...last pergi masa beranak 2 dulu...sekarang dah 4...hehehe...

Seronok tgk burung2 tu...nantilah satu hari nak ajak Daniel pergi...sian dia...

Nurafiqah, said...

Your daughter?Comel nya.

Sofiah Shariff said...

comelnye baby arissa....!~

Mummy Zara Sofea said...

comeynye arissa nie..die minum susu ape kak?