Wednesday, May 18, 2011

Walhal Tak Pernah Faham

Mendengar lagu-lagu deddy dores kebanyakan membuat diri seperti berada dizaman ketika kecil lagu-lagu berirama seperti itu sering menjadi halwa telinga. Walhal tak pernah faham apa itu cinta tetapi cukup gemar mendengar lagu-lagu yang berkumandang.. seperti lagu-lagu emilia contessa, titiek sandhora, broery dan yang lain-lain.





8 comments:

O'gosh said...

saya pun suka..nak2 lagu dia ngan ella tu...

aNIe said...

Nani... akak suka lagu2 emilia contessa...

Puan Mami BooLuck said...

hem akak nani,mmg lagu2 Indon ni tak jemu didengar..nyaman ja rasa...

;)

lupekanje said...

salam...taste retro ni...the best.

L@dykiki said...

my dad suka lagu ini... ;)
salam kenal

Along Ayu said...

kak nani wanita hebat dimata saya..idola saya...

senang2 singgah la blog saya
http://akuaablog.blogspot.com
mekap artist & wedding planner
blog bisnes lak www.sureanggun.com

blog akak ni saya follow ari2...

Siti Hajar Masri said...

mcm lagu english..ms kecil2 dulu x fhm jugak tp suka nk dgr..mcm tu jugaklah ye auntie..;p

Siti Lyana said...

macam anak kecil saya, ntah apa² diajuk lagu yang didengar. asal bunyi sudah.. tentunya dia belum faham... :)