Friday, January 7, 2011

Lelaki Dan Kereta




Persamaan lelaki dan kereta lama adalah jelas. Lelaki umpama pedal minyak kereta lama. Kalau tak da tekanan atau ditekan sungguh-sungguh dia tak jalan.

30 comments:

Unknown said...

hahahahaha...nice2

AZFAR said...

mmmmmm....kui...kui...kui...no comment....

iamwhoiam said...

i totally agree!!!

Fie said...

camtu ek aunty..? tapi ada yang betulnyakan.. fie yang laki ni pon, setuju dengan pendapat aunty..

Yuyu Zulaikha said...

HEHEH.. KALAU LELAKI DENGAN KERETA, PEREMPUAN DENGAN APE?? HANDBAG?

azlina aziz said...

Kena la tekan pedal tu kuat2 :p

Lelaki, kena cakap berulang kali, baru dorang bertindak. If tak, melangut la jawapnya. huhuhu.

YUL said...

uih, iyekew? huhu, macam tak percaya je

Tuan Din said...

adoi haiii mendalam maksud nie....
sindir yer??

Tuan Din said...

eh lupa nak tanya...
auntie nie ada bau2 bacang ngan Varnidah Imran ke?
ada iras2

Unknown said...

kereta dan lelaki?? hehe sangat tersurat~


ririliicious.blogspot meninggalakn jejak

cikgu suhaila said...

He he he
Sama ea kak..
Lelaki = keta lama...

anwar777 said...

Tak faham puan....perlukan...lebih...pembayang...

anwar777 said...

Eh hehe direct je ni. Tak pernah bawak kereta lamalah katakan.

CikRose said...

sesetengah lelaki je kot mcm tu..=)

Admin said...

hi,
awal pagi sudah ada hasil nukilan
mcm surat khabar udahnye haha..
uikss, reta lama apa yg dipandu?
left handed driver jerk...

silent reader

A.s.t.i.n.a said...

Saya tau saya tau! Madam gojes tgh marah....

Hanis Zalikha said...

Itu pun tak paham.

Dinas Aldi said...

begitu rupanya, hehehe

Unknown said...

hahaa terasa i.. wakakaka

Misz-ella said...

i likeeeeee .. kak. sgt2 like. hihi ..

ninaazmie said...

lelaki mmg begitu..ada duit lbh ckit je..kereta..nasib baik bukan pompuan!

Nadyahoney said...

penuh simbolik

Anonymous said...

salam...nice...cantiknya mak hanis....blognya pun nice...I dah follow...rajin rajin bertandang dan follow lah kita ye....:zalini

nas said...

Auta tu..hehe smmgnya itulah sy...

Mat Gebu said...

salam kak nani..kakk, tu pokok lotus dalam tempayan naga, macam mana boleh jadi tinggi melangit daun dia, saya tanam pokok tu rendang jeee, rendahh..nak juga naik tinggi mcm kak nani nya...saya ada juga letak baja..bentuk bulat2 besar duit 20 sen tu...

cik suka senyum said...

lelaki oh lelaki...huhuhuhu

NaniRostam said...

ehmmmm ada yang faham....ada yang tak faham...tak pa nanti saya hurai satu-satu pepatah yang saya cipta tu dalam satu entry....hoho

nas said...

nas faham...lelaki barat sekali ketuk sekali jalan..hehe btl x? :)

Anak Wak Mail said...

haha..betu3x..=)

Dunia Baru said...

bagi saya, semua sama..baik lelaki baik perempuan..yg penting sikap individu bukan jantina...