Sunday, February 27, 2011

Jangan Berhenti Mencintaiku


Jangan berhenti menyayangiku
kerana aku tidak pernah berhenti mencintaimu
jangan berhenti mengenang aku
kerana aku tidak pernah berhenti merinduimu
jangan berhenti mengingatiku
kerana aku tidak pernah sedikitpun melupaimu
jangan pernah membenci aku
kerana aku tidak pernah sekalipun membencimu

Biar jauh
biar kita tidak bersama
biar kita tidak pernah jadi pengantin
biar kita tidak pernah bersaksi berwali
tapi kita pernah bersanding
dalam hati
dalam mimpi yang sempurna
Teruskanlah mencintaiku
jangan pernah berhenti
kalau rasa itu ada dalam kamu
Akupun tidak akan pernah berhenti mencintaimu
kerana rasa itu tidak akan pernah pergi dariku.

12 comments:

kisah aku said...

syaduhnye...tp bila tgk kek coklat moist tu buat rasa lapar plak....

Anonymous said...

We will always love you! ;)

aNIe said...

...kerana aku tidak pernah berhenti menyintaiMu Ya Rabul Jalil...

fynn said...

shina...i mintak izin copy paste di blog ye...

{ finieViolet} said...

assalamualaikum.. Pn.Nani..

Indahnya bait2 puisi ni.. mengalir air mata ketika membacanya..

Pn.Nani..izinkan saya copy/pinjam/share puisi ini untuk tatapan insan tersayang..

Terima Kasih...

aizeepesona said...

kak nani..saya buta sajak.hee
tapi tetiba teringat lagu kris dayanti pulak..

*mencintaimuuu...seumur hidupkuu...selamanyaa....*

Nurdalila Akmal said...

salam aunty.. maaf la saya nak bertanya di sini... sebenarnya saya nak buat 'red velvet cake' ikut resepi aunty, tapi jadi tak kek tu agaknya kalau saya kukus?

jemput singgah ke blog saya ye?

http://dalilaakmal.blogspot.com/

terima kasih... :)

Y u Z z 9071 said...

Salam,


so touching....so lovely words

lily lotus said...

such a lovely one :)

Hanna said...

Tersentuh

hani_zan said...

nak minta izin tuk copy...;) best..kene ngan diri saya....

LadyMary said...

minta izin untuk copy..