Friday, August 6, 2010

Saya Sayang Kamu

Assalamualaikum....sayang...

Saya menyayangi anda semua sebab andalah pembaca setia blog saya. Saya terharu kerana tulisan saya yang tak seberapa ini boleh menarik perhatian anda untuk terus mengikuti tulisan saya....

Saya minta maaf banyak-banyak sebab tak dapat membalas semua komen yang ada.Memang saya sibuk sangat tetapi bukanlah itu penyebabnya. Agaknya laptop tu dah lama sangat minta ditukar baru.....dah berat sangat...kalau orang kot...overweight....lambat harun.Nak pergi kat blog sendiri pun boleh siap satu biji kek baru nampak muka saya. Mujurlah gambar tu besar...so dari dapur boleh berkejar.

Tu yang nak minta maaf berkali-kali sebab lambat benar nak respon kat emel-emel yang ingin bersoal jawab tentang kuih raya.

Jadinya beginilah....saya nak minta jasa baik saudara saudari...adik abang kakak...anak-anak supaya membuat pesanan kuih raya ini jadi mudah atau simple dan cepat...telefon sahaja saya....di talian 012 395 9779.

Kalau sesiapa yang sudi datang ke rumah untuk merasa kuih raya sebelum order bolehlah juga menelefon saya sebelum datang.

Kesudian anda semua membeli kuih saya adalah merupakan satu kepercayaan anda kepada diri saya. Saya pun sangat berterima kasih atas maklumbalas yang membina daripada anda yang pernah merasa kuih atau kek yang saya jual. Terima kasih daun keladi. Moga-moga laku kuih raya saya, dapatlah saya bila laptop lagi hehe.

9 comments:

aNIe said...

Saya pun sayang kamu...percaya tak? Hehehe...silalah percaya...

Hanis Zalikha said...

Tunggu je Daddy belikan :P

Ieza said...

k ti sy call..tunggu masa yg sesuai..

Anonymous said...

Aunty buat borang guna freedback.com macam kat blog KHAL saya. Free je (tapi limit 1 borang je 1 akaun), senang sket nak jual2.

Mat Gebu said...

Terima kasih puan sudi tinggal jejak di blog saya..moga suksess dalam business anda....Minat kolek set2 antik ke?..

Unknown said...

Alarm berbunyi pukul lima pagi,Bangun pagi merebus megi,Kalau tak sahur memang rugi,lepas sahur jangan tido lagi....Selamat Berpuasa Saudara Saudari:)

berry said...

sori nk tmpg lalu je..dh order kuih raye tp bole tak xtau full address umah tuan kueh ni..nk full address nnt heh..hehehhe..time kaseh..

eynda said...

Selamat Menyambut Bulan Puasa sis Nani :-)

mamashasha said...

syukur alhamdulillah...dapat saya merasa kuih akak yg enak-enak tu..